fredag 5 februari 2016

Bloggen växer så det knakar


Jag har nu gått från att ha varit en liten mus till att bli ett lejon! Rooar!

Haha skämt åsido... Jag har bestämt mig för en ombyggnation av min blogg till något som verkligen känns som mig. Jag förstår inte varför jag inte tänkte på det från början? Det är ju klockrent!

Skogsmusens Skrifter blir nu Lion´s Library (Lejonets Bibliotek)! HÄR är min "nya" blogg. Jag och mina böcker är fortfarande densamma, det är bara bloggsfären som fått en annan dimension. Till något mer rättvist tycker jag, och varför det egentligen?

Jag är född i lejonets stjärntecken. Jag ÄR ett lejon, det är jag ;) Sedan älskar jag böcker och bloggen är ju en samling av böcker = ett bibliotek, sedan är det förstås också för att jag läser till bibliotekarie. Det känns väldigt, väldigt bra! :)

Men jag vet så väl att det uppfattas bökigt och jobbigt. Men jag kan inte rå för det, det var nödvändigt. Nu har jag en hel del att fixa och trixa med det nya (alla länkar, suck). Det får ta sin tid känner jag. Ju förr jag flyttade detso bättre!

Hoppas ni vill följa med mig till boksavannen :)

(Återigen, HÄR hänger jag från och med nu)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar