fredag 18 december 2015

Helgens läsning

Då var det fredag och det känns riktigt bra! I morgon ska vi iväg och köra omkring en del för att käka julmat (alltså inte på flera ställen, haha, utan en bra bit härifrån...). Kanske får jag läst en del på resan. Jag läser nog i varje fall ut Hästarnas dal i helgen. Det blev underbart mycket roligare att läsa nu när Aylas och Jondalars vägar äntligen korsades, de är så charmiga! Efter den tänkte jag börja på Anna Gavaldas bok Tillsammans är man mindre ensam. Passar nog bra så nära inpå julen tror jag. Det utspelar sig dessutom i Paris och vi har en hel del influenser därifrån... 

Hoppas ni får en riktigt fin helg!

Smilla fick hjälpa mig att visa upp böckerna :)

3 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen filmen Tillsammans är man mindre ensam :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså jag visste inte att det fanns en film, vad roligt! Får kanske ta och se den sedan då :)

      Radera
  2. Tillsammans är man mindre ensam är en riktigt bra bok, filmen är inte fy skam den heller :)

    SvaraRadera