fredag 22 januari 2016

Ett paket

Titta vad som trillade ner i brevinkastet idag! Så glad jag blev. Det är en bok som jag vann av Victoria när hon hade en födelsedagsutlottning. Tänk vilken tur jag har, det kanske är meningen att jag ska läsa den här? Boken heter Livsregler för en medelstor get - en varm berättelse om att köra vilse. Jag tror nästan att jag börjar på den efter det att jag har läst Ängelns lek... eller om jag tar den efter I det sista regnet, som jag hade tänkt börja på i helgen, får se hur jag gör.

Med i paketet fanns också en söt magnetknapp med små hundar (eller om det är katter) på och så ett litet bokmärke. Jag har bara dom där pocketshop bokmärkena så denna ska jag byta till. Tack Victoria, ska bli rolig att läsa boken :)

I helgen ska jag bara läsa och springa ut i snön med Smilla. Sambon åker bort så det blir bara jag och djuren kvar i tystnaden, skönt tycker jag. På söndag blir det plusgrader så då kommer all den fina snön som äntligen ramlat ner att försvinna. Slask och sen asfalt. Usch. Jag tycker det är så fint nu med vita trän och mjuk mark att gå på! Vill ha bitande kyla :)

Trevlig helg på er!

1 kommentar: