tisdag 25 augusti 2015

I uppstarten av min bokblogg

Det här är och kommer alltid att vara mitt första inlägg.

...

Och där tog det stopp.

Vilken prestationsångest. Det är nog internet som skrämmer mig. Jag måste påminna mig själv om att jag gör det här för min skull.

Bloggen har skapats för att jag ska kunna printa ner mina upplevelser från bokvärlden. Så att jag kan komma ihåg den inspiration jag kände, de insikter jag fick och påminnas om alla de vackra meningar jag läste. Kanske också smyga in skrivandet, som gror inombords.

Jag kände att det kunde vara trevligt med en liten presentation, och inte bara gå rakt på bok.

24 år, norrlandsfödd men numera skånebo vilket jag avskyr. Älskar böcker. Att springa. Naturen är mina lungor och min hund min trogna följeslagare. På de få skogsstigar som finns här är vi stammisar. Tycker om att laga mat. Dricker te och kaffe med mjölk. Älskar tidiga mornars tystnad, som inbringar frid och hyser hopp. Är en drömmare.

Det får räcka.

Varmt välkommen!

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar