fredag 6 november 2015

Helgens läsning


Det har inte blivit så mycket läst på sistone. Jag har inte varit lika sugen. Sedan har läsningen ersatts lite av nanowrimo. Men men, nu är jag igång igen. Jag har läst ungefär hälften på A clash of kings (den är på nära 900 s. så det tar lite tid, plus att jag är ovan att läsa på engelska). Jag hoppas att jag ska lyckas läsa ut den snart... Jag kunde inte heller låta bli att börja på Här på jorden igår kväll, och jag tycker väldigt mycket om den än så länge!

Så i morgon har den första veckan i nanowrimo passerat, och jag tänkte publicera ett inlägg där jag har sammanfatta lite hur de har gått, så håll utkik här på bloggen. Och på söndag är det dags för en smakbit, såklart. Däremellan ska det läsas! Och skrivas...

Önskar er en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar