söndag 22 november 2015

Nanowrimo - tredje veckan


Den här veckan har det gått lite upp och ner med skrivandet. Jag har rest iväg och det har varit klurigt att hitta tillbaka till rutinerna och inspirationen på annan plats.

15 november
Gick helt okej, skrev 2455 ord.

16 november
Det här var en resdag. Hann bara skriva typ 500 ord innan jag skulle iväg, och sedan försvann dagen.

17 november
Tragglade mig fram med det var svårt. Framför allt för att den var en svår och viktig scen, blev 1943 ord.

18 november
Fanns ingen tid eller framför allt ro att skriva denna dag, 200 ord på sin höjd. Knappt mätbart...

19 november
Likadant denna dag, skrev ca 500 ord. Det är svårt att komma in i skrivandet igen med ny miljö liksom med nya riktningar i berättelsen.

20 november
Jag tror det här var en allmän storskrivar dag. Jag slog dagsrekordet för månaden och skrev 4058 ord, Kände äntligen att jag hittat tillbaka till berättelsen och kom förbi några viktiga scener och lyckades skriva på mot sluttampen.

21 november
Gick någorlunda bra idag med. Nöjde mig med 2195 ord.

Sammanlagt antal skrivna ord den tredje veckan: 12095
Är nu uppe i: 37534

Jag skrev ju mer den här tredje veckan än den andra, men inte så mycket som jag hoppats. Men jag är ändå nöjd att jag lyckades skriva så mycket eftersom 3 dagar försvann och där blev det inte många ord. Nu blir det sista rycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar