lördag 28 november 2015

Nanowrimo - fjärde veckan


Sista veckan under nanowrimo. Precis som förra veckan gick det lite upp och ner. Började illa, men mot slutet gick det snabbare än någonsin. När målet är i sikte, då kan jag spurta hur mycket mjölksyra jag än dragit på mig. Ni får ursäkta med de exakta ordantalet för varje dag blev för mycket att hålla reda på, så det blev en någorlunda avrundning, hoppas det funkar.

22 november
Idag hade jag fullt upp, kunde inte ens öppna dokumentet, typ.

23 november
Och så var denna dag en resdag, så det blev inga ord idag heller. Var djupt insjunken i Backmans bok, underbart bra!

24 november
Fick ihop ca 1500 ord, bättre än inget men nu börjar jag bli orolig. Klockan tickar mot december...

25 november
Gick lite bättre idag. Skrev 2233 ord. Helt okej.

26 november
Det blev strax över 2000 ord.

27 november
Samma sak idag med, ganska precis 2000 ord igen.

28 november
Och så blev det dags för ett sista ryck. jag skulle banne mig bli färdig idag. O ja, jag var lite less på min historia. Så jag spurtade ihop 4600 ord och därmed var jag en vinnare av nanowrimo! Tjoho!

Antal ord sista veckan: 12533
Slutade på 50067 ord

Andas ut.

Jag tänkte skriva ihop lite vad jag lärt mig och lite andra tankar från det här projektet senare. Men först måste jag bara andas lite. Sedan vill jag inte läsa en rad av det jag skrivit tills jag känner mig redo att gå tillbaka... Nu ska jag vara glad och stolt. Jag klarade det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar